Megtalálta a Ferrari a gyengélkedés méregfogát?
formula.hu 2008.07.25. 21:51
Noha sokan úgy vélték, hogy Hockenheim karakterisztikájából adódóan inkább a Ferrari versenyautóinak fekszik majd, mintsem a rivális, McLaren-Mercedes kocsijainak, Lewis Hamilton meghökkentően nagy dominanciát tudott felmutatni a Német Nagydíj futamán. A Ferrarinál úgy vélik, hogy a hirtelen fordulat az erősorrendben nem a brit gárda fejlesztési ütemére, hanem az F2008-ban rejlő potenciál nem megfelelő kihasználására vezethető vissza.
A Scuderia éppen emiatt a jerezi teszteken rengeteg elemet vett nagyító alá illetve számtalan beállítást kipróbált, hogy rájöjjenek, mi okozta a drámai visszaesést.
A Turun Sanomat szerint a legnagyobb gondot a hátsó felfüggesztés jelentette, melyet közvetlenül a hockenheimi hétvége előtt mutattak be. Ez akár magyarázat is lehet arra, hogy miért volt akkora lemaradása a két Ferrarinak a német pálya harmadik szektorában, ahol a közepes tempójú kanyarok és gyors irányváltások kombinációjában elengedhetetlen a tökéletes felfüggesztés illetve futómű. A finn lap úgy tudja, hogy az olasz gárda Magyarországon visszatér a kérdéses elem korábbi verziójához.
Emellett a legfrissebb információink szerint a Ferrari is pályára viszi a jerezi tesztek zárónapján a Red-Bull Racing által kifejlesztett cápauszonyra hasonlító motorborítást.
|